Česta pitanja
-
Povrati i povrat novca
-
Narudžba i dostava
-
carinjenje i otkazivanje
-
plaćanja i naknade
-
kampanje i ponude
-
privatnost i opće informacije
-
legitimnost i pouzdanost
No Faq Found
PRAVILA POVRATA
Nažalost, nemamo politiku zamjene. Kupac može vratiti pogrešan, oštećen, neispravan ili dio koji nedostaje/nekompletan proizvod. U slučaju oštećenog proizvoda, kupac treba obavijestiti dodijeljenu kurirsku službu i Ubuy u roku od 3 dana od isporuke, a u slučaju drugih uvjeta rok za povrat je otvoren 7 dana nakon isporuke. Naša politika ne rješava zabrinutosti kupaca nakon 7 dana od isporuke. Ispričavamo se zbog nastalih neugodnosti.
Kupac treba kontaktirati naš tim za podršku kako bi prijavio problem u vezi s oštećenim, neispravnim ili krivim proizvodom. Poveznica će biti dostavljena kupcu na registriranu adresu e-pošte nakon što se kontaktira tim korisničke podrške.
Moguće je vratiti samo pogrešne, oštećene, neispravne proizvode ili proizvode kojima dijelovi nedostaju.
- Kupac nas mora kontaktirati u roku od 7 dana od isporuke.
- Proizvod bi trebao biti u nekorištenom stanju i u stanju koje se može ponovno prodati.
- Proizvod bi trebao biti u izvornom pakiranju uključujući kutiju marke/proizvođača, netaknutu MRP oznaku, korisnički priručnik i jamstveni list.
- Kupac mora vratiti proizvod u cijelosti sa svim popratnim dodacima ili besplatnim darovima koji su u njemu prisutni.
- Određene kategorije kao što su unutarnja odjeća, donje rublje, kupaći kostimi, kozmetički proizvodi, parfemi/dezodoransi i besplatna odjeća, namirnice i gurmanski proizvodi, nakit, potrepštine za kućne ljubimce, knjige, glazba, filmovi, baterije itd., ne ispunjavaju uvjete za povrat i povrat novca.
- Proizvodi kojima nedostaju oznake ili dodaci.
- Digitalni proizvodi.
- Proizvodi koji su neovlašteno mijenjani ili im nedostaju serijski brojevi.
- Proizvod koji je koristio ili instalirao kupac.
- Svaki proizvod koji nije u izvornom obliku ili pakiranju.
- Obnovljeni proizvodi ili rabljeni proizvodi ne ispunjavaju uvjete za povrat.
- Proizvodi koji nisu oštećeni, neispravni ili različiti od onoga što je prvotno naručeno.
Kupac može vratiti pogrešan, oštećen, neispravan ili dio koji nedostaje/nekompletan proizvod. U slučaju da proizvod nedostaje, kupac treba obavijestiti dodijeljenu kurirsku službu i Ubuy u roku od 3 dana od isporuke, a u slučaju drugih uvjeta rok za povrat otvoren je 7 dana nakon isporuke. Naša politika ne rješava zabrinutosti kupaca nakon 7 dana od isporuke. Ispričavamo se zbog nastalih neugodnosti.
Kupac može vratiti pogrešan, oštećen, neispravan ili dio koji nedostaje/nekompletan proizvod. U slučaju oštećenih proizvoda, kupac treba obavijestiti dodijeljenu kurirsku službu vrtku i Ubuy u roku od 3 dana od isporuke, a u slučaju drugih uvjeta rok za povrat otvoren je 7 dana nakon isporuke. Naša politika ne rješava zabrinutosti kupaca nakon 7 dana od isporuke. Ispričavamo se zbog nastalih neugodnosti.
Kupac mora ispuniti sljedeće uvjete za povrat bilo kojeg proizvoda:
- Kupac nas mora kontaktirati u roku od 7 dana od isporuke.
- Proizvod bi trebao biti u nekorištenom stanju i u stanju koje se može ponovno prodati.
- Proizvod bi trebao biti u izvornom pakiranju, uključujući kutiju marke/proizvođača, korisnički priručnik, jamstveni list i MRP oznaku netaknutu.
- Kupac mora vratiti proizvod u cijelosti sa svim popratnim dodacima ili besplatnim darovima koji su u njemu prisutni.
Kupac treba kontaktirati naš tim za podršku kako bi prijavio problem u vezi s oštećenim, neispravnim ili krivim proizvodom.
Kupac mora prenijeti sve potrebne slike i videozapise s kratkim detaljnim opisom problema koji će pomoći timu da istraži slučaj.
Da biste saznali više, posjetite našu politiku povrata ili kontaktirajte naš tim za podršku.
POLITIKA POVRATA NOVCA
U slučaju povrata, postupak povrata novca započet će tek nakon što je proizvod primljen, pregledan i ispitan u našem skladištu. Nakon što se smatra da proizvod ispunjava uvjete za povrat novca, iznos povrata će biti doznačen na vaš bankovni račun/Ubuy račun/izvorni način plaćanja.
Nakon što pokrenemo povrat novca, bit će potrebno otprilike 7-10 radnih dana dok se iznos ne prikaže u izvornom načinu plaćanja. Međutim, vrijeme povrata sredstava na vaš bankovni račun razlikovat će se ovisno o politici namire vaše banke. U slučaju Ucredita iznos će se prikazati na vašem Ubuy računu unutar 24-48 radnih sati. Kontaktirajte naš tim za podršku za više informacija.
- Pratite svoj bankovni račun jer namirenje međubankarskih transakcija može potrajati dulje od očekivanog.
- Obratite se svojoj banci i pripremite ID transakcije za dijeljenje.
- U slučaju da još niste primili povrat novca, obratite se našem timu za korisničku podršku.
Nakon što se proizvod vrati u naše skladište, pokrenut ćemo povrat novca. Trebat će otprilike 7-10 radnih dana dok se iznos ne prikaže u izvornom načinu plaćanja. Međutim, isto se razlikuje ovisno o standardima namire banke. U slučaju Ucredita iznos će se prikazati na vašem Ubuy računu unutar 24-48 radnih sati. Molimo kontaktirajte naš tim za podršku za više informacija.
Kupac može vratiti pogrešan, oštećen, neispravan ili dio koji nedostaje/nekompletan proizvod.
Ako narudžba nije isporučena ili je izgubljena u transportu, izvršit će se povrat novca.
Dodatne pojedinosti potražite u politici dostave i našoj korisničkoj službi.
Narud
Svoju narudžbu možete pratiti uz pomoć "Praćenja poveznice za narudžbu" koju ćete dobiti u e-poruci/SMS poruci potvrde narudžbe.
Možete kliknuti opciju 'Prati narudžbu' dostupnu na dnu stranice kako biste pratili narudžbe na našoj web-stranici.
Korisnici aplikacije mogu vidjeti opciju 'track order' (prati narudžbu) dostupnu na ikoni izbornika. Slobodno se obratite našem timu za podršku za daljnju pomoć.
Nažalost, ne možemo promijeniti proizvod nakon izvršene narudžbe.
Da, na zahtjev se može dobiti račun za narudžbu. Za pomoć se obratite timu korisničke službe.
- Posjetite našu globalnu tražilicu kako biste pronašli proizvod koji tražite.
- Kliknite na željeni proizvod kako biste vidjeli više detalja o proizvodu.
- Odaberite željeni artikl te odaberite željenu veličinu i količinu. Nakon odabira nastavite klikom na "Dodaj u košaricu".
- Za pregled košarice odaberite "gumb pogledaj košaricu". Nakon toga možete odabrati "Nastavi s kupnjom" ako želite dodati više artikala ili "Nastavi na sigurnu uplatu" ako želite izvršiti uplatu
- Primijenite kupon za popust ako je dostupan
- Ako želite nastaviti kao gost, unesite svoju adresu e-pošte i podatke za dostavu kako biste nastavili.
- Ako ste stalni kupac, unesite svoje podatke za prijavu kako biste nastavili.
- Ako ste novi korisnik i želite se registrirati, registrirajte se sa svojim podacima za kontakt.
- Odaberite svoj način dostave za nastavak.
- Kliknite željeni način plaćanja i kliknite opciju "Nastavi na plaćanje.
- Vaša će narudžba biti poslana nakon što primimo uplatu.
U slučaju da narudžba nije isporučena, obratite se našoj korisničkoj podršci ili dodijeljenoj kurirskoj službi za pomoć.
Dostava
Narudžbe se općenito isporučuju unutar vremenskog okvira navedenog u načinu dostave koji je kupac odabrao prilikom uplate.
Kada kupac mora platiti carinu, isporuka će biti potvrđena nakon plaćanja troškova.
Da, primit ćete poziv/SMS od kurirske tvrtke prije isporuke. Isporuku možete zakazati prema tome.
- Ako je opcija dostupna u vašoj zemlji. Možete odabrati plaćanje carine, pristojbi i poreza unaprijed ili u trenutku isporuke. Ova je opcija dostupna i obračunava se u trenutku uplate.
- Ovisno o zemlji. Carine, pristojbe i porezi mogu se naplatiti unaprijed i izračunati na blagajni. Kupac ne mora ništa platiti u trenutku isporuke, a ako kurirska služba naplati bilo koji iznos, obratite se našoj korisničkoj podršci za pomoć.
- U nekim se zemljama carine, pristojbe i porezi ne naplaćuju unaprijed. Kupac će te troškove morati platiti dodijeljenoj kurirskoj službi.
Artikli u vašoj narudžbi mogu vam se poslati u više pošiljki kako bi vam stigli što je brže moguće!
Ali ne brinite! Dostava se samo jednom dodaje vašoj narudžbi. Ne morate ih ponovno platiti ako svoju narudžbu primate u više pošiljki.
carinjenje
- Ako je carina plaćena unaprijed: Kupac ne mora ništa platiti u trenutku isporuke i ako kurirska služba naplati bilo koji iznos, obratite se našoj korisničkoj podršci za pomoć.
- U slučaju da carina, pristojbe i porezi nisu naplaćeni unaprijed. Kupac će morati platiti ove troškove u trenutku isporuke.
Kurirska služba obično vodi brigu o postupku carinjenja. Međutim, carinsko tijelo može zahtijevati hitnu deklaraciju ili dodatne dokumente od kupca. Morat ćete dostaviti sve potrebne dokumente i papirologiju što je prije moguće kurirskoj službi i kako bi ih mogli predočiti carinskom tijelu.
Kada carina nije plaćena unaprijed uz narudžbu, kupac je odgovoran za plaćanje carinskih troškova, sređivanje potrebne dokumentacije i carinjenje pošiljke.
Što se tiče svake takve kupnje koju kupac izvrši putem web stranice Ubuy, primatelj u odredišnoj zemlji u svim će slučajevima biti "zabilježeni uvoznik" i mora se pridržavati svih zakona i propisa navedene odredišne zemlje za proizvod(e) kupljeno putem web stranice Ubuy.
Kurirska tvrtka obično se brine o postupku carinjenja. U slučaju da se pošiljka drži u postupcima carinjenja zbog nedostatka ili nepostojanja odgovarajuće papirologije/dokumenata/deklaracije/ državne dozvole ili potvrda potrebnih od "uvoznika evidencije":
- Ako "uvoznik evidencije" carinskim tijelima ne dostavi potrebne dokumente i papirologiju, a zbog toga carina zaplijeni proizvode, Ubuy neće izdati povrat novca. Stoga vam toplo preporučujemo da se unaprijed pripremite i podnesete relevantne dokumente kada to zatraže carinska tijela.
- Ako se pošiljka vrati u naše skladište u slučaju nedostatka/odsustva papirologije itd. od strane kupca, Ubuy će kupcu vratiti samo kupovnu cijenu proizvoda(a). Troškovi dostave i povrata neće biti uključeni u povrat novca.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Kako bi se izbjeglo kašnjenje pošiljke, carina može od vaše strane zatražiti sljedeće dokumente:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Carinska tijela također mogu zahtijevati dodatne dokumente koji nisu gore navedeni. Kurirska tvrtka će vas obavijestiti ako je za carinjenje potreban određeni dokument.
Za unaprijed naplaćene carinske troškove neće se naplaćivati nikakvi drugi troškovi.
Za carinske troškove koji se ne plaćaju unaprijed, kurirska služba može naplatiti sljedeće troškove:
- Troškovi isplate
- Povezano skladištenje ako korisnik nije uspio podijeliti traženi dokument unutar vremenskog okvira
- Porezi
- Pristojbe za rukovanje
- Administrativni troškovi
otkazivanje
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Idite na svoj račun
- Pod nedavno postavljenom opcijom kliknite na Odustani i postavite svoj zahtjev.
- Ako opcija otkazivanja narudžbe nije dostupna, obratite se našoj korisničkoj podršci radi otkazivanja narudžbe.
PLAĆANJE
Ubuy ne naplaćuje ništa dodatno osim troškova dostave i carinskih troškova. Kada izvršite plaćanje u određenoj valuti, vaša banka može naplatiti razliku u valuti ako je iznos transakcije u američkim dolarima ($), eurima (€) ili bilo kojoj drugoj valuti.
Ispod su uobičajene opcije plaćanja.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Ostale mogućnosti plaćanja možete pronaći na dnu web-stranice
- Provjerite bankovni izvadak/izvadak kartice i provjerite je li iznos poništen na vašem računu.
- Pričekajte 24 sata Oduzeti iznos automatski će se vratiti na vaš račun.
- Obratite se našem timu za podršku za daljnju pomoć.
- Za prednju stranu s plaćanjem carine: Carinske/uvozne pristojbe i porezi koji se naplaćuju prilikom uplate procjena su naknada i nisu točni. Ako stvarne carinske naknade premašuju procijenjene carinske naknade uzete u trenutku slanja narudžbe, UBUY će platiti dodatne naplaćene naknade.
- Za carine koje nisu plaćene unaprijed: carine/uvozne pristoibe i poreze obračunat će carinska tijela.
Status narudžbe na čekanju ili otkazane znači da nismo primili uplatu od vas. Ako je iznos narudžbe skinut s vašeg računa, a status vaše narudžbe i dalje se prikazuje na čekanju ili je otkazana. Možete pričekati nekoliko dana da se iznos poništi na vašem računu ili se obratiti našoj korrisničkoj službi za daljnju pomoć.
kampanje i ponude
Uvjeti i odredbe navedeni pod Kampanjama i ponudama vrijede i primjenjuju se samo ograničeno vrijeme. Ovi uvjeti ne vrijede za već snižene proizvode.
Kod kupona za popust morate unijeti u odgovarajuće polje na stranici košarice ili na stranici za uplatu. Provjerite da nema dodatnih razmaka prije i poslije koda ili umetnutih između dok upisujete ili lijepite kod u zadani okvir.
Kod kupona vrijedi samo za cijenu proizvoda. Popusti se ne primjenjuju na troškove dostave i carine.
privatnost i opće informacije
- Na našoj web stranici koristimo kolačiće za prikupljanje statistike posjetitelja, u reklamne svrhe i za poboljšanje korisničkog iskustva naše web-stranice. Po potrebi možemo ažurirati ove informacije uvijek iznova.
- Preporučujemo da redovito posjećujete ovu stranicu kako biste bili u tijeku s informacijama o kolačićima koje koristimo na našoj web-stranici.
- Vaš pristanak - slažete se s korištenjem kolačića od strane nas i naših pružatelja usluga klikom na opciju "prihvati kolačiće" dok posjećujete našu web stranicu.
- Mogu li povući svoj pristanak?
Da. Ako želite povući svoj pristanak, morat ćete izbrisati kolačiće pohranjene na vašem uređaju u postavkama web-preglednika. Nadalje, promijenite postavke web-preglednika da ubuduće onemogućite kolačiće kako biste spriječili pohranjivanje kolačića na vašem uređaju.
Možete nas nazvati, kontaktirati putem e-pošte ili chata uživo u bilo kojem trenutku koristeći podatke navedene na stranici "Kontaktirajte nas".
Ispunjeni proizvodi su oni proizvodi koje dogovaramo od prodavača u zemljama trgovine (SAD, UK, Kina, Japan, Hong Kong i Koreja). Ovi proizvodi će vam biti isporučeni unutar odabranog vremenskog okvira.
Neispunjeni proizvodi su oni proizvodi koji su vam dostupni putem prodavača trećih strana. Ovi se trgovci nalaze izvan zemalja dotične trgovine. Stoga isporuka takvih proizvoda može trajati od 10 do 40 dana. Isporuku ubrzavamo nakon što pošiljku primi naše skladište.
rješavanje problema
Prije naručivanja izbrišite kolačiće u svom pregledniku.
- Idi na alate
- Obriši povijest
- Obriši kolačiće
- Nastavite nakon ponovnog pokretanja/osvježavanja preglednika..
Ova se putanja može malo razlikovati ovisno o pregledniku koji koristite.
Ako i dalje ne možete izvršiti svoju narudžbu, obratite se našem timu za korisničku podršku za daljnju pomoć.
sigurnosti
Svi proizvodi se isporučuju kupcima putem računa na mreži koji se generira nakon uspješne uplate.
Sve adrese za isporukubiljež e se u povijesti narudžbi i provjeravaju ih naši odgovarajući odjeli prije isporuke.
Ako sustav označi bilo koju transakciju kao lažnu, to potvrđujemo analizom svih parametara korištenih za otkrivanje prijevare. U slučaju dvojbe, transakcija će biti otkazana i vraćena u roku od 7 radnih dana.
legitimitet
Ubuy je legitimna globalna platforma za e-trgovinu sa sjedištem u Kuvajtu. To je pouzdana prekogranična platforma za kupnju s milijunima kupaca diljem svijeta koja vjeruje u najbolje iskustvo korisničke službe
Mi u Ubuyu strogo se pridržavamo svih protokola i pravila e-trgovine u svih 180+ zemalja u kojima poslujemo. Nastojimo se stalno prilagođavati svijetu e-trgovine koji se stalno mijenja mijenjajući i prilagođavajući svoje poslovanje kako bismo ispunili sve vaše potrebe i zahtjeve.
Sve transakcije izvršene putem Ubuya vrlo su sigurne. Koristimo napredne sustave šifriranja u našem procesu plaćanja kako bismo osigurali potpunu sigurnost i zaštitu za naše vrijedne kupce U slučaju bilo kakvog malo vjerojatnog događaja ili sporova u vezi s neispravnim ili oštećenim proizvodom, odobrava se puni povrat novca u skladu s politikom Ubuya.
Hvala vam za svu podršku koju ste nam pružali tijekom godina. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
pouzdanost
Ubuy je isporučio preko 10.500.000+ paketa od osnutka 2012. Milijunima kupaca pruža brendirane i autentične proizvode u više od 180 zemalja svijeta. Sa sjedištem u Kuvajtu, nudi vrlo sigurne usluge web-stranica, koristeći najnovije tehnologije; pružiti besprijekorno iskustvo kupnje na mreži.
Ubuy nudi vrlo sigurnu web-stranicu s naprednim sustavima šifriranja za proces plaćanja kako bi se osigurala potpuna sigurnost i zaštita našim vrijednim kupcima.
Korištenje najnovijih sigurnih tehnologijaUbuy radi na HTTPS-u koji je sigurniji protokol prijenosa. Sva komunikacija između vašeg preglednika i web-stranice je šifrirana što znači da su sve transakcije sigurnije. Svi osobni podaci zaštićeni su sigurnim mrežama kako bi se osiguralo da su svi podaci o kupcima sigurni i povjerljivi.
Osim toga, informacije su šifrirane putem tehnologije Secure Socket Layer (SSL), a web-stranica se redovito skenira. Sve se transakcije obrađuju putem davatelja pristupnika i ne pohranjuju se niti obrađuju na našim poslužiteljima.
Zaštita isporuke i povrat novcaU Ubuyu nam je važna sigurnost vašeg paketa. Uvijek smo spremni obraditi vaše pakete tijekom bilo kakvog kašnjenja do kojeg može doći zbog kašnjenja leta ili lošeg vremena. Osiguravamo da vam paketi budu isporučeni na vrijeme pojednostavljivanjem postupaka carinjenja i radom u vrijeme državnih praznika.
Ubuy vjeruje u najbolje iskustvo korisničke službe u slučaju bilo kojeg malo vjerojatnog događaja, odobrava se potpuni povrat novca u skladu s Ubuy politikom povrata novca
Za sve informacije posjetite našu web- stranicu. Ako imate bilo kakvih dvojbi i upita, slobodno nam se obratite u bilo koje vrijeme na info@ubuy.com. Uvijek smo spremni i sretni pomoći vam i da imate najbolje iskustvo s nama.